1403-01-11 10:05
277
0
89348
در محورهای مواصلاتی گلستان؛

ترددهای نوروزی از مرز ۹ میلیون سفر گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از افزایش هفت درصدی ترددها به استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد در استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، عادل مصدقی با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی اظهار کرد: برای خدمات شبانه‌روزی به مسافران، قرارگاه نوروزی راهداری و حمل و نقل گلستان در پایانه‌های مرکزی گرگان و گنبدکاووس فعال است.

وی حجم ترافیک در جاده‌های استان را افزایشی خواند و توضیح داد: خروجی سامانه‌های تردد شمار استان با ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه نشان از افزایش هفت درصدی ترددها به استان را دارد.

مصدقی تصریح کرد: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه‌سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می‌شود.

به گفته وی، در این پویش با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان بعنوان همیار راننده برای جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای آموزش داده می‌شود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.